Mazikeen Fatma3640 bence 1 yaş çok geç ben 4 aylık başladım ve bu durum hayatın olağan akışı haline geldi babası nasıl işe gidiyor aynı durum 6 aydan sonra ayrılık kaygısı oluşuyor
Dilosko Fatma3640 ben bebeğim 2 yaşına gelene kadar ücretsiz izin aldım . Şu an 1 yaşındayız ve gerçekten ondan ayrılmak istemiyorum. Eğer maddi olarak çok zorlanmayacaksanız bebeğinize kimse sizden iyi bakamaz 🙏
Bebislerhakkinda Bebek halleri geri gelmez bidaha doya doya gecirirm zamanimi 2 yaşında başlarım ne acelesi var borcu olanlar erken baslar o ayrı mevzu.