kızlar 1 haftadir uğraşiyorum görümceme gittik kaldik ağladi dedi bez istemiyorum oraya giderken orda iyidi. bugun eve geldik kakasini altini yapti 2 defa çişni hiç söylemiyor ben götüryorum sık sık öyle yapiyor hiç söylemiyor nasil yapcam ben yine çiş yapti bağladim yoldan geldik bayilcam artik duş aldirdim yapti bağladm bende 😢😭