tazeanne290424
Merhaba öncelikle yasadıgınız bence meme reddi değil, bebeğinizde mamaya veya biberonada alışmadı önce bi rahat olun, çünkü ben 19 gün çektim o psikolijiyi ve artık salıyorum bırakıyorum kasmıycam ne olacaksa olsun dedim ve aynı gün gecesi herşey o kadar hızlı normale döndüki bende inanamadım masallah diyim kendime 🤲 gece bebeğim uyandıkca mememi verdim 10 dk pasif emdi uyudu hatta ac uyudu bu gece dedim meğerse normali oymus aslında bebek doyunca direk uyuyor, normalde 1 saat uğraşırdım sonra doymadı diye mama verirdim çocuk iyice şişermiş meğer hiç uyumazdı işkence çektirmişim meğer kızıma🥹 aslında sütünüz var ve yetiyor sakın sağmayın saat takip edin bu kesin önerim size mesela saat 1 de emzirmeye basladınız bebeğiniz 15-20 dk yarım saat emzirin o zaten doyunca uyuyacak uyuyunca hiç dokunmayın gaz bile çıkarmayın gerekirse, sonra 1:30 atıyorum emzirme bitti 3:30 da uyandırın kaldırımca sırtına pıt pıt yapın gaz çıkarın sonra yatırın 15-20 dk emzirin hep aynı döngüyü yapın bakın o kada normale dönecekki bebek, aslında bebek kendi ayarlıyor herşeyi hatta 2 saat olunca alarm gibi uyanıyor alarm bile kurmuyorum ben 2 gündür bütün yorgunlugum gitti sanki, sonuc olarak alışmadı bebeğiniz hiç korkmayın pes etmeyin umudu yitirmeyin, 2 saat olayını takip edin bakın herşey tıkır tıkır ilerleyecek, mamayıda kesin o emerk doyurur karnını meme reddide yasamıyosunuz siz red değil o bebek mamayla şişiyor meme istemiyor, mama eşittir ilaç, serum gibi düşünün mamayı çeşit çeşit ineklerden alınan sütlerler yapılıyormus o bebegi şişiriyor kolik yapıyor