Ekonomistmom Merhaba anneler kızım 16 aylık halen 8 kg hiç iştahı yok ne önerirsiniz bunun için dr hiç bişey vermiyor . Var mı konuda tecrübesi olan :(
_ebru_ Ekonomistmom doktorumuz bize dynavit lizinkid önermişti ama alamadım daha eczanelerde yokmuş. Bi deneyin isterseniz
Berram Melekhnm kahvaktıda 3 lokma yumurta oglen yemegınde 5-6 kasık tarhana corbası ara ogun yemedı aksam yemegınde yogurt 3 kasık 2 kasık kıymalı kabak yemegı yatmadan ınce zorla mama bu bıde bırazda olsa yemıs halı agznda saaatlerce yemegı bekletıp yurmayıp tukuruyor gercekten pskolojım berbat goren 1 yasındamı dıye soruyor
Melekhnm Berram kesinlikle öyle gerçekten öyle ben bekletiyrum diyorum iştahla yer kakmak istiyor pencere kenarına gidiyor değişik hareketler cidden şöyle ağzını açıp yiyenlere imreniyrym
kymt86 Ahh benim ikitane kizim 8 yasinda bebfkliktdn beri zor yiyodu inarirmisiniz daha yemiyo .1 yasinda oglum var o gunleri sil bastan yasiyorum cıldirmamak elde deyil valla.
gamzes-26 Bir tahlil yaptırdınızmı vitamin eksiği olabilir bir baktırın benim kızda yer ama kilo alamazdı doktor önce balık yağı verdi tek başına yetmedi tahlik sonucunda d vitamini düşük çıktı d vitamini başlayınca kilo almaya başladı