Kızlar 90 kiloyum, hemsireyim. Kızım 10 aylık, emzırmıyorum. Haziran basında ameliyat olacagım. Aranızda doğum sonrası olanlar var mı? Kızım tutup kalkıyor, emekliyor ama simdik ayakta duramıyor hala kucak bebesi yani. Cok zorlanır mıyım? Çalıştıgım ıcın kaynanam bakıyor bebegime, ev dublex onlar yukarıda vakit geçiriyor. 1-2 hafta gunduzleeı yıne ısteymısım gibi yapıp alt katta durmayı planlıyorum. Geceleri de eşim uyuturum dedi. Sizce biraz daha Büyümesini beklemeli miyim? Dıs görünüşümden değil, konforsuz yasıyorum. Sürekli terliyorum, insulin drencim var. Boyum kısa. Eğilip kalkarken zorlanıyorum. Hala cok kararsızım. Tek dusuncem bebegim.