Kızım 13 buçuk aylık Bi kaç gündür aşırı sinirli sürekli ağlıyor herseye kızıyor kızınca kafasını yerlere vuruyor normal mi bu durum ya atak haftası falan varmi acaba . Evde kriz geçirtiyor bana ya destekcim de yok kafayı yiyorum akşama kadar . Akşamda sabaha kadar milyon kere uyanıyor aşırı çok zorlanıyorum ya resmen bu durumdan dolayı doktora gitmek istiyorum