Kbraoguz ayakta sallıyordum 5 aylıkken desteksiz uyutmak kolaydı emziğini veriyordum ağzına beşiğin üstünde dönen oyuncak vardı onlara baka baka dalardı . Sonra diş , ayrılık kaygısı atak vs derken ayağa döndük arada denerim desteksiz yatırmayı bebeğimin uyku saati belli olduğu için uyku zamanı beşiiğine alsam bende yanına yatakta uzansam ninni açsam uyur ama şöyle oluyor ayağa kalkıyor, oyun yapıyor , sürekli kalk tekrar yatır 40 dakika 1 saati buluyor ama ayakta sallasam 10 15 dk daha kolay geliyor diğer iş sabır istiyor biraz ama tabi kendi uyuması daha iyi .