Bebeğim 11 aylık 2 gündür geçmeyen ateş var gündüz 37,5 civarında gece 39,5 leri buluyor. Bugün doktorumuza götürdük tüm tahliller yapıldı, sorun görünmüyor ve viral diyor dolven şurup verdi 4 saatte bir. Çok zor durumda kalınırsa antibiyotik verdi. Gece yıkıyorum yatırmadan önce kafadan sıcaklıyor eller ayaklar buz gibi. Nedir bu bir sebep yok burun akıntısı ve ateş var yalnızca. Aynı durumu yaşayan var mı, çok yorucu bir süreç