Durum aslında şu çoğu bebek 2-3 ay arasında meme reddi yapabiliyor belli bir süre , benim kızımda da olmuştu sabırla sakin bir ortamda dikkatini dagıtacak renkler ve sesler olmadan emzirirdim , özellikle uykuya geçme zamanlarına denk getirmeye çalışırdım , ayakta hoplatarak bile emzirdiğimi bilirim… yaklaşık bi 10 gün sürdü ben şuna bağlıyorum bebekler artık etrafının farkına varmaya başlıyorlar ve dikkatleri dağılıyor bu yüzden meme reddi yapıyorlar