Deletedmom_103 masumbiranne beta hcg’dir o, hegece olsa duramazsın😁😁 kız Allah seni 😊 5 ustu gebelik sayiliyor
Feridece28 masumbiranne 4 çıkmıştı oğlumda negatif demişti acilde ki doktor, 2 gün sonra tekrar verdim 25e yükselmişti. Oğlum şuan 19 aylık :)
Elfgrn masumbiranne bu değer negatif ama siz 2 gün sonra mutlaka tekrar verin bir ihtimal yükselebilir benim bu şekilde çıktı 2 gün sonra verdim düşmüştü.
gmz9076 masumbiranne oğlumda 1.20 çıkmıştı gebelik yok dedi vitamin takviyesi yani b12 vs verdi doktor 1 ay geçti oğluma 7 haftalık hamile olduğum çıktı