3 senedir uyku sorunu var
Buna kurban olayım demeye başladım
Gün içinde beni en çok yoran sürekli bağırmaları sinirli halleri olmaya başladı
Ve sürekli oyun isteği olmaya başladı
Gözünü açar açmaz anne oyna anne oyna
Eylülde kreşe vereceğim
Ama cidden şu bağırmaları deli ediyor beni
Oğlum bağırmadan diye gün içinde 2 kelimemden biri
Yani küçücük boyuyla bu sinir bu gerginlik niye
Oynamayınca hemen bana bir şey aç diyor televizyondan
İzletiyorum kısa süreli ve bak son başka istemek yok süremiz bitecek tamam mı diyorum tamam anne diyor
Ama sonra yine sıkılıyor yine aç diye ağlıyor
Hayır diyorum hakkın bitti diyorum tekrar tekrar aynı şeyler
Hayır sürekli açan biri değilim ne bu ekran bağımlılığı nasıl olur anlamıyorum
Kastığım için mi oluyor anlamıyorum