Kizlar nasilsnz ? :)
Arkadaşımın düğünü var yakin bir tarihte.
Ben öyle çok düğün nişana giden biri değilim. Daha doğrusu gitsem bile çok sade klasik giyinir oturum öyle.
Ama artık yasımız 30u gecti.
Mesela saçım.
Ince telli ve cansız,sönük. Asla kabartamiyorum. Yüzüm de uzun ve genis oldugu için sönük sac olmuyor.
Mesela sizler nasil gidiyorsunuz düğün vs özel ortamlara ?
Oturmus bi sac tarzim yok 🥲