Sewil1989 ben kullanıyorum çünkü çok gazı var birazda olsa ise yarıyor. Bıçağın ucuyla azcuk çıkartıyorum rendede yapabilirsiniz. Bı damla zeytinyağı bı kaç damla sütle karıştırıp veriyorum tadı acı o yüzden sütle veriyorum. Belki dedikleri gibi çok zararlı olabilir hakli olabilirler bilemiyorum ama çıldırmış gibi ağlıyor gazdan öyle gorunce de dayanamıyorum,🙄