VahsiKelebek_ damlalara bir süre sonra alıştıkları için işe yaramayabiliyor.Masaj yağı alıp masaj yapmanızı tavsiye ederim.Netten bakın saat yönünde masaj yapın,sonra mideden kasıklara doğru,bacaklarını bisiklet yapar gibi kareket ettirin.Bacaklarini karnına doğru toplayın.Bunu birkaç defa yapın,yaparken yani.Benim oğlum da çok gazliydi,damla işe yaramadı,masaj ise yarıyordu.