Ayseey İlkinde aşırı rahattım 3. Gün iş yaptığımı bilirim çok çabuk toparlandim 2. Sezeryani olalı 4 gün oldu bu daha zor geçti benim için
İlk sezeryanimdan sonra sezeryan olacak kişilere hiç korkmayın çok kolay çok çabuk atlatırsiniz diyordum ama bu doğumda anladım sezeryanin zorluğunu