Ertugggg 16 aylıkken gece emmeyi kestik kademeli olarak gündüzüde azalttık şuan 20 aylık sadece sabah uyanınca emiyor yatak keyfi yapıyor 🧿 emmeyi azaltınca iştahı artıyormuş cidden ben onu gördüm ve uykular düzene giriyor . Hiç kafamızda büyüttüğümüz gibi de zor değil bıraktırmak , max 10 gün zorlanıyoruz sonrası cennet😄 yazın temelli kesmeyi düşünüyorum şuan sabah emmesi işime geliyor ondan bir kaç ay daha bu düzende devam etmeyi düşünüyorum