bsrsvr üzülmeniz çok normal ama elden bir şey gelmez o da babası sonuçta sizin kadar o da sorumlu, dediğiniz gibi bir bakıcıya da güvenilmez bu devirde. İçinizi rahatlatır belki biraz bir günümüzden bahsedeyim size, ben 6.45 bebeğim 7.00’de güne başlıyor 8.30’da eşim işe gidiyor, o çıkmadan hem kendimize hem bebeğimize kahvaltı hazırlamaya çalışıyorum. Bazen bizimkiler yalan oluyor 😂 eşim 18.30 civarı eve gelmiş oluyor, oğlum da 20.00 20.30 uyur genelde. 24 saatin sadece 2 2.5 saatininde babasını görebiliyor ki tüm süreç verimli bir aktivite vs ile geçemiyor tabii ki. Bazen işten çok yorgun gelir, oğlumuzla geçirdiği zaman bana kıyasla kısacıkta olsa elinden geleni yapar. Yani eşinizde ne kadar yorgun olursa olsun elinden geleni yapmalı, aynı şeyi kendiniz için düşünün benim gibi evde olsaydınız eminim eşinizden çok daha fazla yorulmuş ama her şeye rağmen bebeğiniz uyuyana kadar onunla ilgilenmiş olursunuz. Sarılık olmasın, aç kalmasın, huzursuzlanmasın diye kaç gece kaç gün uykusuz kaldım kaldınız korkmayın endişe de etmeyin tüm bu yorgunluklar geçici :)