Şuan için ateş yok. Dün gece sabaha kadar uyumadı halsizlik hapşuruk burun akıntısı filan var ama gözler devamlı dolu dolu. Fena üşütmüş gibi. Boğazı da ağrıyor anladıgım kadarıyla 27 aylık. Ihlamur vermeye calısıyorum yok içmiyor gece calpol verdm artık ağrısı geçsin uyusun diye de başka ne yapabilirim. Tavsiyeniz var mı?