cydipk Alerjik mama kullanıyoruz kullanan var mı ? Ne kadar sürede geçti besin alerjiniz . Hem anne sütü hem mama veriyorum sizce ek gıdaya geçince mama keser mi doktor? Yaşayan var mı dört ay on dokuz günlüğüz
Ardenaden cydipk ek gidada mamayi kesmez bize 8 ayliga kdr yazdi.ama bgn cocuk dr gttm devlette alfamino yazdirmak icn 1 tane alfamino yazdi.iatersenz devletteki dr rapor hakkiniz bitse bile yeniler.eger alfaminoyu icmezse neocate geri yazariz dedi mesela
rssuer cydipk Bizde alerji maması kullanıyoruz 8 aylık şuan günde bir geceleri veriyorum hâla geçmedi bizim alerjimiz umarım en kısa zamanda geçer 🙏🏽 Ek gıdaya geçince mamayı kesmez bence çünkü zaten az az yiyorlar tadımlık mamaya yinede ihtiyaç olabiliyor.
Guneskiz48 cydipk iki kızım da aptamil pregomin as kullandı 2 yaşında geçti alerji ama 3 yaşına kadar mamaya devam ettik çok seviyorlardi