karahann lor ve labne birlikte yapıyorum ben 1 lt den yapıyorum çok çabuk bozuluyor maalesef sütü kaynatıyorum kaynamaya başlayınca beş altı kaşık yoğurt ve limon suyu ile kestiriyorum daha sonra süzüyorum biraz lor ayırıyorum labne için ayırdığım kısmı rondoya koyup üzerine bir kaşık zeytinyağı yarım çay bardağı su ekleyip rondodan pürüzsüz olana kadar geçiriyorum bu şekilde bir hafta dayanıyor