ferahmete Kızlar dört ay 21 günlük bebeğim yalnız bu iki gündür huysuz biraz devamlı eli agzinda alt dış yerleri kabarık dış olabilir mi acaba sabah oldukça erken kalkıyor nedeni ne olabilir acaba diş diye düşünüyorum ama erken olabilir mi?
alin0911 ferahmete Üçüncü aydan itibaren kaşınmaya başlaması normal bizimki de başlamıştı altı ay oldu hala çıkmadı hala kaşınıyor
Mysmrtfrt ferahmete tüm fikirlerine güvendiğim takip ettiğim bir doktor bebeklerin diş sancısının 3aydan sonra başladığını söylüyor. İlla o diş hemen çıkmaz sancısı aylar öncesinden başlar diyor. El ağızda konusuna gelince oğlum 14aylık hala o el o ağızdan çıkmadı😄 o yüzden eğer huysuzluğunun sebebi diş ise erken değil diye düşünüyorum.
Ardenaden ferahmete 3 aylik ara ara elleri agzinda yicek.nerdeyse.distir o arkdsmin kizi 3 sylikken ciksrtti 7 aylik tek.dis geziyor gerci o disli dogdu dogdugnda disi vardi bi hafta daha dursa anne karninda tamamen çıkardı
endoplazmikretikulumiste ferahmete diş çıkarmaz ama kaşıntı ve salya o aylarda başlar , dişlik verebilirsiniz .
ferahmete Teşekkür ederim kızlar bakalım neler olucak ne kucakta duruyor şuan ne de sevdiği seyi yapmak istiyor arada oluyo bu bebeler böyle sanırım Allah annelere Kolaylık versin