izmir111 tüplerini sezaryenden bağımsız bağlatmak zorunda kalan biri olarak şunu söyleyeyim sezaryen olacaksanız o esnada bağlatırsanız tek ameliyatla iki kuş vurmuş olursunuz ;) ama herhangi bi dönemde de karar verip kapalı ameliyat(laparoskopi) ile bile bağlanabilir