Merhaba iyi günler bebeğime hidrosefali tanısı kondu.Doktorumuz şant takılmasını tavsiye etti.1.5 yaşına kadar duracağını sonra duruma göre çıkabileceğini söyledi.Çok üzülüyorum şantı olan bebek anneleri neler yaşadınız süreç nasıl ilerliyor yazabilir mi?