bebegiminbesigicamdan İlk zinco almistik fayda etmedi sap simplex kullaniyoruz damla elimde kaldi kendime kullansam olur mu ki pahali şeyler bunlar ziyan olmasin emziriyorum sutten gecer mi ki faydasi olur belki 😅
Deletedmom_115 bebegiminbesigicamdan sap simplexten memnun kaldınız mı acaba? Ben infacol kullanıyordum dün bitti başka alayım dedim eczacı illa bu çok iyi dedi aldım bebeğim bugün baya gaz çıkarıyor. Sizde herhangi kötü bir durum oldu mu? Bugün 2.günümüz