Kızlar merhaba, bebeğim 5 ay 17 günlük yavaş yavaş ek gıda sürecine başlamak istiyorum ama kafamı karıştıran bir durum var bebeğim demir ilacına başladığından beri 10 günde bir kaka yapıyor; kabız değil, keyfi de yerinde. 3 farklı demir ilacı denedim hepsinde aynı sonucu aldık. Sorum şu; ek gıdaya başladığımızda 3 gün kuralı ile devam edeceğim fakat bu 3 günlük kuralda bebeğim kaka yapmazsa alerji olduğunu nasıl anlayabilirim alerji için mutlaka kakada kan mı olması gerekiyor başka belirtileri yok mu acaba?