Tubacnr0 Merhaba anneler oğlum iki ay sonra 3 olucak parka gittimmi yaşadım sadece Bi kaçtır dikkatimi çekti Bi çocuğu sevdiği zaman onun peşinden ayrılmak istemiyor o ne yaparsa yapıyor bazen başka cocuklarla oynayınca benimki tek kaliyo yaşayan varmi
Ardenaden Tubacnr0 cok normlbizd e yasiyoruz.Aksam ciktik kizimla parkta bi kiz sallaniyordu yasi buyuk salliyim.mi senidd dedi kizda hayir dedi o zaman tavsanimi sana vereyim sallayayim dedi oda istemiyorum dedi kizim istemiyirmus dedim.Hemen grl biz ziplama oynayalım dedim.yerdeki kareleri zipladim onla hemen dikkatini dagitiyirum.Bazende arkds buluyor ama bazen dislaniyor normal
Azizbebek Tubacnr0 benim çocuğumda parka gidince çocukları kovaliyo ve kendine hiç arkadaş edinmek istemiyor tek oynuyor
Tubacnr0 Sadeturkkahvesi ilk kez yaşıyor olduğum için soruyorum zaten yeğenlerinizden çevrenizdeki çocuklardan bu durumu görmüş olabilirsiniz ama ben görmedim
Ardenaden Tubacnr0 oynamadi oynar mi bnmkide gdiyor israr ustune israr cok arkds canlisisir kizm ama herj cixuk oyle.olmuyir malesef.