EvaBahar Ebruko ben kuru hurma olarak algıladım sipariş verdim eşime. Biraz ıslatıp ezerek koymayı düşünüyorum.
EvaBahar elmalikurabiye ben de yapamadım. Yazı yazarken bi resim ekle bölümü var ama olmuyor. İnstagram kullanıyorsanız ordan gönderin tarifleri karşılaştıralım. Ben de benimkini atarım yapınca menevase benim kullanıcı adım
bglm elmalikurabiye - 1 çay bardak tam bugday unu -1cay bardak pirin unu veya yulaf unu -1yemek kasik irmik -1adet yumurta sarısı -Yarim cay bardak peynir alti suyu veya yogurt suyu -1yemek kaşık yogurt -2yemek kaşık oda sicakliginda tereyağı Tarifim bu cocuk ac kitabindan
Derin2108 elmalikurabiye kendi yaptığım cicibeyi kullanıyorum zaten ek gıda anneleri diye bir sayfa var İnstagram da ordan aldım tarifini çok güzel bir tarif
EvaBahar Lavanta35_ elmalikurabiye Ebruko mutlular evet hanımlar sonucu bildiriyorum. Verilen malzemeler ile bebe bisküvisine kenardan köşeden benzeyen bi sonuç çıkmıyor. Harika olmadı ama tükütilebilir dağılmayan bi kurabiye çıktı. İncir muz ve kayısı sayesinde biraz daha yenilebilir bi şey oldu diye düşünüyorum.
mutlular BMA bilemiyorum ki canım,rengi koyu diğer una göre,piştiğinde de daha az lezzetli ve sert yapıyor yiyecekleri