Lavanta35_ Askmeyvesininannesi Sizede zahmet verdim kusura bakmayın ama açılmıyor sanırım sorun benim telefonumda aradığınız sonuç bulunamadı diyor. Olsun canımız sağolsun uğraştırdım sizi hakkınızı helal edin 🌸
blzylcnsy Askmeyvesininannesi benim bisküviler tarif ettiğiniz gibi ezilince mama gibi olmuyor tarif verirmisiniz ☺️☺️☺️
Askmeyvesininannesi blzylcnsy tarifin resmini attım tam mama gb oluo azck su gelsin ezmeye bile gerek kalmıo https://resimag.com/p1/3639a9af48d.png
Askmeyvesininannesi elmalikurabiye olmuo bu tam cici bebe oluo anında erio yada istersen cocugn eline ver yesin ben çok severk yapıorum
EvaBahar elmalikurabiye görebildiniz mi tarifi ben açamıyorum. bulabilseydim ben de yapacaktım ama denenmiş bi şey olsun diye araştırıyorum bir saattir. Deneyip beğendiyseniz buraya da yazarsanız çok minnettar kalırım
Askmeyvesininannesi elmalikurabiye marketlerin organik kısmı var orda ve tarım bakanlığı amblemi olması lazm her organik yazanı almıyorum. O amblem varsa alıorm
Tgceasya Yusrahafsa28 adanada groseri Diye bi marketten almıştım. İnternetten alıcam şimdi. Makarnavitma dan
Tgceasya https://www.makarnalutfen.com/urun/organik-irmik?gclid=CjwKCAiA0svwBRBhEiwAHqKjFqLCW9ghM8DRbXPp_sO7jgH5q6bu94DsOZbDwO_HmaTsSoSe46ebGBoCT-0QAvD_BwE Bu markanın aynısı çok memnunum. Burada da fiyat çok iyiymiş. Bayada gidiyor bu paket
mutlular BMA bilemiyorum ki canım,rengi koyu diğer una göre,piştiğinde de daha az lezzetli ve sert yapıyor yiyecekleri
Serymutlu elmalikurabiye bebek irmigi vs gibi seyleri makarmavitmadan aliyorum gida muhendisi kendisi icerikleri gayet temiz bebe biskuvisi karisimoda aliyorum onla yapiyorum cokta guzel oluyor ama oglum maalesef bir gıdım birsey yemiyor 🤷♀️😶
Small_lion @elmalikurabiye ek gıdaya yeni başladıysanız bebek irmiği kullanın normal irmik kalın olduğu için hazmetmesi zor oluyormuş bisküviyi de kendiniz yapmaya çalışın en iyisi
elmalikurabiye Small_lion evet yeni basladim. Organik alayim diyorum. Iyiki konu acmisim. Hic bilmiyirdum
Deletedmom110 Normal irmik kullanıyorum ilk andan beri kabızlıkta hazımsızlıkta olmadı. Bisküviyi de hep kendim yapıyorum
Derin2108 Aasliahmett normalde 6 Aydan sonra ama ek gıdaya başladıysan çok olmamak şartı ile verebilirsin 4 ay 16 günlüğüz mama meme gidiyorduk dr yavaş yavaş başlayalım dedi ben sadece 1 öğününde 1 kaşık irmiği haşlıyorum içine 4 cicibebe koyup 1 çay kaşığı keçi boynuzu özü ekliyorum ve evde kendim labne peynir yaptım 1 kaşık da ondan koyup veriyorum
elmalikurabiye Aasliahmett 5 ay 22 gunluk. Ben niyet ettim bakalim islatip vercem diyurucu olsun istiyorum
elmalikurabiye Derin2108 zaten daha kucukmus. Cicibebe kullanmayin. 100 gr da 26 gr seker iceriyor. Kendiniz yapin bence
deletedmom763 elmalikurabiye hunnap bebe bisküvisi kullanıyorum ama açıkçası çokta ihtiyaç duymuyorum kullanmıyorum çoğu zaman ayda 2 kere anca irmikte normal bizim kullandıklarımızdan