Sinemskrglu sevgimm direkt alerji geliyor aklıma kızımdan dolayı . Mutlaka doktora götürün. Beslenmenize dikkat edin laktozdan olabilr
eymenzeynep sevgimm gazı vardır. Her beslenme sonrası gazını çıkarın ve doktora danışıp gaz damlası kullanabilirsiniz
alparslanozyildiz sevgimm aynılarını bende yaşadım biz laktozsuza geçince rahatladık laktozsuz süt yoğurt peynir
efekoca Aynısı 36. Günüm gaz sancısı çekiyor aşırı ağlıyor mama da pek vermiyorum günde bir defa sütüm az gelince ağlama krizine giriyor bazen
poyrazssmomms Benim bebeğimin karnı guruldardı o zamanlar doktora sordumuz zaman bagırsakları oluşmaya başladığı için ses çıkıyormus yanı bize öyle dediler
efekoca Ardenaden doktorum gaz var dedi alerji için başka belirtiler de var onlar mevcut değil bebeğim kolik
sugarmomy sevgimm deri testi be kan testinde çıkmadı malesef çıkmayabiliyor zaten 6 aydan sonra tekrar yaptırıcam suan alerji mamasını deniyorum
Sinemskrglu sevgimm benmki hiç uyumuyordu hep ağlıyordu az sinir krizi geçirmedim . Afedersiniz ama dışkısı nasıl ? Normal mi ? İshal gibi ve mukuslu mu ?
efekoca sugarmomy belirtiler neler sanki ben de mama verince kötü oluyor ve yanağında bir şeyler çıkmış
sugarmomy efekoca mukuslu kaka makatta geçmeyen pişik. Şiddetli gaz sancısı. Belirtilerimiz bunlar. Egzama ve kakada kan yok. Bağırsak tepkili sanırım bizim alerjimiz.