defne_omer Hemen foto atacağım şimdi , test yaptırdık doktor sorun yok dedi ama gaitada kan aranma sonucu pozitif diyor pozitif olması kan olduğu anlamına gelmez mi ?
-Ygtbgra defne_omer aynısı benim oğlumun sonucunda yazıyordu pozitif diye doktor bize kakasında kan pıhtısı çıkmış demişti ishal varmı
defne_omer arasardaannesi evet bende öyle biliyorum ama pozitif yazıyor internette de pozitif gaitada kan var demek yazıyor anlamadım kafam karıştı
defne_omer -Ygtbgra ishal yok 2 güne bir kaka yapiyor birde gazı çok kötü kokuyordu ondan dolayı tahlil verdim sıkıntı yok dedi anlamadım
defne_omer elagozlubircoldelisi atlasmommm ama doktor sonuçlar temiz birsey yok dedi iste bende sonuçta pozitif gördüm bise anlamadım
defne_omer elagozlubircoldelisi canım tuttu bana diyorki ufurum var bebeğinde dedim ufurum kalbinde delik mi evet dedi bebeğim 3 buçuk aylık daha önce niye anlamadınız dedim ilk zamanlar kalbi hızlı atar duyulmamıştır küçük delik dedi kardiyolojiye gittim hiçbirsey yok dedi sinir oldum
elagozlubircoldelisi defne_omer boşver kuzum hiç bozma sinirini çok şükür hiçbir şey çıkmamış benim oğlumda var delik yaşında ameliyat olacak rabbim hep güzel günlerini göstersin gönlünü ferah tut sen hep