Muhammet vermek istememe sebebiniz nedir tam olarak? Doktor dediğine göre vardır bir bildiği boşuna okumamıştır diye düşünüyorum eğer doktora güvenmiyorsanız gitmemeyi tercih edebilirsiniz. Yararına bir şey söylemiş doktorunuz siz zararına davranmak istiyorsunuz. Ek olarak mama ile beslenmesi kötü bir şey mi oluyor anlamadım şahsen.
Bu arada 2600 e düşmüş bir bebeğe göre iyi almış