anonim96 Bebeğinize göre siz ayarlayın bunu bence çok ama doktor demiş bilemedim anne sütü almayı reddediği söylediğiniz içindir belki .2ana öğün +anne sütü bazen erken yemek yediği içinde ekstra meyve veriyorum.Mama yerine emzirmeye gayret edin mamayı içtikçe o daha kolay ve güzel gelir meme almıyorsa sağıp bekleyebilirsiniz.7ay 19günlük