Birşey sormak istiyorum zulallemutlugunler çok güzel detoks lar paylaşıyor ve çok etkili çok fazla arkadaşim verdiği tarif lerle çok güzel zayıfladılat bende zayıflamak istiyorum ama emzirdiğim için acaba sütüm kesilir mi diye tereddüt deyim bebeğim 9 aylık şuanda yani zayıflamayı da çok istiyorum aranızda denediginiz detokslar zayıflama önerisi olan varmı şuan 75 kiloyum ve abimin dügününe 2 ay var 2 şu da en azından göbeğim biraz gitsin istiyorum lütfen önerisi olan yazabilir mi