roenna1 Bebeğim mama ile ve anne sütü ile besleniyor ama kakasını 3 günde bir yapıyor bu normal mi? Günde 3-4 kez 120 cc içiyor 3 aylık
assyam roenna1 ayni durumdayız bizde 3 bucuk ayligiz mama ve meme seklinde besleniyor 3 gunde bir kaka yapiyr doktora daha gecen gun sordum hersy normal dedi
aass2024 Bizimde durum aynı 🫠 doymadığını düşünmüyorum ama yine de bekliyorum yapsın diye. Doktor herhangi bir sıkıntı görmedi. Normalmiş 🫶🏻
assyam roenna1 aptamil comformil kullaniyorum ilk basta hip ve evolcia kullandm cok kati yapiyrdu aptamil dha iyi geldi