sedaa34 bnm bebeğim sadece anne sütü alıyor. Süt azalması yaşadım. 100 gr kilo kaybı oldu bi kaç günde. Hemen doktora götürdüm. Karnı aç ne yapıcam ben diye ağladım. Doktorumun dedigi şey, 4.ayda ek gıdaya başlanmaz. Eger bu kdr erken başlanırsa bebek onu sindiremez ve red ile sonuclanabilir. Bizim önerimiz 5 ile 6.ay arasında tadım yaptırmaktır. O da bebek hazırsa, agzını açıyorsa… Kilo da verse ek gıdaya baslanmaz dedi. Mama hiçbirşekilde kabul etmiyor bu arada. Bol bol emzireceksin dedi. Simdi cözdük süt azalmasını. Ama siz saglık ocağın daki hemsireleri ebeleri dıkkatr almadan kendi doktorunuza danısın. Cevremde cok var ek gıdaya erken baslayıp simdi hiçbir şekilde yemek yemeyen bebekler.