Bebeğim 6 aylık ve burda yazılanların hiçbirini yapmadım zararlı şeyler dışında her şeyi yedim gaz damlası da hiç kullanmadım çünkü gerçekten işe yaramiyorlar ve ne yaparsanız yapın bebekler de ilk 3 ay gaz sancısı oluyor. Bende sadece rezene çayı tükettim düzenli olarak bebeğim rahatlıkla gazını çıkarıyordu ve tabii bide ben her zaman üstten gazını çıkarıyordum gece emzirdigim de bile uyaniyordu ama o gaz sancısını cekmesinden bin kat daha iyi