tunbul Kızlar emzirirken neler yiyorsunuz veya neler yemiyorsunuz listeniz var mı ona göre beslenme rutini oluşturacam bebeğim çok gazlı bilincsizligimden 20 günlük bebeğim
Eymenbusra tunbul süt ve süt ürünleri yediğim zaman çok gaz yapiyor birde çikolatalı tatlılar da aynı şekilde bulgur pilavı ve soğan da gaz yapıyor bunları deneyerek öğrendim her bebekte yapmayabilir. Gün içinde rezene içiyorum bunları yemiyorum
kaderbilge tunbul sadece kuru fasulye ve mercimek yemiyorum onun dışında herşeyi yiyorum ama mercimek ve kur fasulyeden hemen gene 1 kaşık alıp çekiliyorum canım istiyo çünkü hamilelikte de boyleydim normalde çok sevmediğim şeyleri yasak olduğunda canım çok isterdi o yüzden 1 kaşık alıp çekiliyorum
Usnac4559 tunbul kış sebzeleri baklagiller yoğurt ve süt tüketmiyorsun laktozsuz süt ürünleri kullanmalıdın fındık ceviz badem yersen süt kaliten artar bol bol su içiyorsun protein ağırlıklı beslenirsen daha iyi olur bide yürüyüş yaparsan süper olur
ipelya tunbul her yemeğinize muhakkak kimyon katın gazını alıyor yemeğinizin. Ben her şeyi yedim kızımda Gaz hiç olmadı. Tabi herkeste farklı olabilir
gamzeci Süt ve süt ürünleri yemiyorum bı müddet bakliyat yemedım sonra doktor tavsiyesi ile deneyerek gözlemle dedı mercimek çok gaz yaparken fasulye bebegımi rahatsız etmedi kimyon la haşlama yapıp pişirdim pasta tarzı çikolata kahve huzursuz etti kuruyemış cıldırttı resmen yedıgım gün acile zor yetiştik gaz sancısından sacma span abur cubur yemedım düzenli meyve tüketmeye calıstım hoşaf yaptım hem süte faydalı oldu hem kabızlık için sabah kimyon cayı akşam rezene cayı tükettim yeşillik bol tükettim aklıma gelenler bunlar
gule_769 Merhabalar bebegi 4 ayliktan itibaren yalnci kabizlik yasiyor.simdi 8 aylik olaca hala devam ediyor. Ilac kullanmak zorunda kaliyorum .bu tarz sorun yasayan varmi.
ikikizuannesi gule_769 benim oğlumda şuan 3 buçuk aylık 2 aylıkken başladık kabızlığa. 3 5 10 gün yapmaz sonra 1 kere yapar yapar yine kesilir. Bu şekilde ilerliypruz. Dpktora çok gittim ama aynı. Badem yağı zeyrinyağı kullanıyorum. Rahatlatıyor
tunbul Şuan acil gazını almam için ne yapabilirim dün bezelye yedim çok gaz yaptı çocuğa bilmiyordum ne zamana kadar etkisi gider
maria3434 tunbul kesinlikle anason bi çay kaşığı kadar verebılırsın kullandığımdan beri gaz sorunu yok kendı gazını kendı atıyo Doktoruma danısarak gazı oldugu zamanlarda verıyorum
ruzgarmiran01 tunbul metsil gaz damlası ilaci var çok iyi geliyor onu kullan bebeğine 3 4 damla zararsız zaten
Anonim18 tunbul kimyon tüket bol bol yoğurtla ye yemeklerine kat biz 46 günlüğüz ben hergün kendim kimyon kaynatıp bi çay kaşığı oğluma veriyorum geri kalanını kendim içiyorum gaz sorununu öyle çözdük biz
balmom59 ezgiii12490 bacım su bile içsen gaz yapar okadar çok takılma ama dikkat et kurubakla tüketme kimyon her yemeğine at ama kasma kendini Süt yapan yiyecek gazda yapıyor malesef Ayrıca bebeklere kimyon çayı veriliyor çay kaşığı kadar ☺️
Eymenbusra ezgiii12490 evet bana da dediler ama ben ne zaman yesem çocuk gaza boğuldu sütümü de etkilemedi açıkçası
tunbul ezgiii12490 arkadaşıma doktoru bir çay kaşığı verebilirsin demiş google’de de yazıyor ben de şaşırmıştım ama veriliyormuş
birazquality tunbul ilk bebeğimde gaz yapacak hiçbir sey tüketmemiştim ona rağmen gazlı bi bebekti. Şimdi 6 günlük bir bebeğim daha var bu sefer kendimi zorlamayacağım🙈
umranacar Bende mercimek çorbası ezogelin , domates , asitli şeyler yediğimde gaz yapmıştı ayrıca ana sağlığın verdiği d vitamini de bize gaz yapmıştı tabiiki her bebekte farklı olabiliyor canım