Kızlar geçen hafta pazardan beri alerji maması kullanıyorum ama hala bir etki göremedim. Bebeğimin gazı geçmek bilmiyor. Artık pek sık gaz da çıkaramaz oldu. Geceleri yatarken sağ sola kıvranıp kafasını çeviriyor devamlı. Saçları iki katı dökülüyor bu yüzden.. devamlı huzursuz ağlak halde. Karın ağrısı gaz sancısı mahvediyor oğlumu. Gündüzleri de uyumuyor koyunca uyanıyor hemen. Doğduğundan beri gündüz uykusu yok 4 aylığız.. ve tek başımayım çok bunaldım😭😵💫bu mama ne zaman etki edecek 😩😩