Kizim.4 yasinda. Cok şükür büyümesinde kilosuna sıkıntı yok. Yalnız 6 aydır çetesinin altında sag tarafta fındık kadar bir şişlik var. Kizim.sık hasta oluyor ayda bir açıklık oluyoruz yani o kadar. Havalar ilaçlar derken 1 haftaya falan toparlıyor. Bunun yanında kızımda sabahları olurdu şimdi gün içerisinde de oluyor ağız kokusu var rahatsız edici şekilde.. dişlerinde çürükler var belki ondan bilmiyorum..düşüncem şu; sık hastalanma , bogazda sislik ağız kokusu gece terlemeleri falan var gündüz de terliyor gerçi bi de son zamanlarda rengi çok kaçık İnternete baktığımda lenf kanseri falan diyor ve ben çok üzülüyorum. Aynı zamanda da korkuyorum bu yüzden hastaneye gitmekten bile korkuyorum.paylasmak istedim sizlerle ..