ervaa38 Hanımlar hipp ve sma denedim 8 aylık bebeğime daha önce hiç mama içmedi biberonu yapamıyor.anne sütü ve ek gıda alıyor sütüm azaldıgı için gecede çok kalktıgı için 1 2 sefer mama vermek istiyorum.nasıl sevdirebilirim?yada hangi markayı almalıyım?
seizetheday ervaa38 bence sütünü artırmaya çalışın ve yatmadan kaşık mama tarzı bir şey verin ya da siz kendiniz daha sağlıklı tık tutan bir şey hazırlayın 8 aylıkmış
lilac ervaa38 aynı sorunu yaşıyorum da çözüm bulabildiniz mi? Biberondan içiyordu normalde ama artık mamanın tadını alınca hemen kafasını çeviriyor. Sma, hipp, golden goat denedim. Emiyor ama bence sütüm yetmiyor. yeni 8 aylık oldu.
Ardenaden Mamaya gerek yokki 9 ayda zaten gece beslenmesini kesin diyor dr lar ki uzun uyusunngece guzel bi muhallebi yedirin o acliktn uyanmaz iyice doyarsa aliskanliktn kakar o zamanda su verin ben oyle yaptm 3 yasnda dleiksiz uyur geceleri 1 hafta su teklif ettm en sonunda pes etti kalkmadi sadece susaynca kendi kalkip icip uyudu bni kldirmadi bile
ervaa38 @Xxhaticenur hayır maalesef kaşık mamasınıda sevmedi.irmik pirinç unuda sevmez mesela.memeye çok düşkün gece vermezsem ağlıyor inatla