Kızlar bebegim uyanıkken ev işlerini yapmıyordum bebegimle ilgileniyordum (6 aylık) o uyudugu zaman hizli hizli yapmaya calisiyorum ama ya ucu ucuna denk geliyor yada vakit kalmiyor kaç gündur sezeryan yerim ve safra ameliyat yerim acımaya başladı yorgunluktan yaptigimda cok bi iş degil klasik yemek,camaşır,bulaşık.şimdi sorum şu bebegimi bazen ana kucagina koyuyorum duruyor bi süre bazen oyun halısına koyuyorum oyalanıyor o sira bende işimi yapıyorum biraz. o uyuyunca dinlenmek için.2 gündür bu şekilde yaptim ama sonra nedense resmen vicdan azabı çektim yani sanki onu ihmal ediyormuşum ev işi daha önemliymiş gibi ne bilim.nediyosunuz kızlar abartiyormuyum.siz bu şekilde yapiyormusunuz yoksa uyanikken hep berabermisinizz