altintopp Merhaba kızlar, doğum yapalı 5 ayı geçti. Son günlerde iç dikişlerimde acı hissediyorum. Normal midir acaba yaşayan var mı?
gmz1991 altintopp 6 ay oldu özellikle sağ tarafında ara ara ağrı hissediyorum kendimi çok yorarsam bebeği çok kucağımda taşırsam falan. Ne zaman tamamen iyi olacağız bende çok merak ediyorum
yavrupotuncek altintopp benimkide beş ay oldu ve benimde ilk zamanlar hiç yoktu sorun olmadı ama bu aralar çok fena sızlıyo bazen sancı gibi guriyo bazen çok hassas olup ağrıyo ve bu aralar hiç olmayan karnım davul gibi sertleşip şişiyo ve hala sezeryan dikiş yerimin etrafindaki etlerim sızlıyo
Prensesin_Annesi_ altintopp 6 ay oldu ben doğum yapalı adet dönemi hariç agrım olmuyo doktorunuza danısın bence
damlanurunannesi11_ altintopp normal benimde baya oldu bebeğim 1 buçuk yaşında hafif hafif sızlamalar oluyor ayaklarınızı sıcak tutun çorap eksik etmeyin ıslanmayın
altintopp gmz1991 benimki de sol tarafta ama ağrı değil acı gibi, kısa sürede normale döneriz umarım 🤦🏻♀️