kaderbilge mrsfly 3 ayligiz daha hiç tişört giydirmedim evdede aynı sekildede giydirmedim Haziran temmuz gibi giydiririm diye düşünüyorum
aylizinannesiiii mrsfly bizim evin içi 27.6 derece gösteriyor cam açık olmasına rağmen atletle geziyor kızım 😅😅😅
Usnac4559 mrsfly canım kendim nasıl giyiniyorsam onuda öyle giydiriyorum yanımda hırka taşıyorum üşüdüğünü düşünürsem giydiriyorum ensesini kontrol ediyorum soğuksa üşümüştür
_mommm00 Ben Antalyada yaşıyorum evin içi genelde 23 24 derece bize göre iyi ama kısa kollu giydirdiğimde buz gibi oluyor kolları giydirmiyorum ama çevremdekiler askılıyla dolaştırıyolar çocukları ben mi pimpirikliyim anlamadım
aass2024 Bizim ev 24.5 dereceye çıkmıştı gündüz kısa kollu giydirdim aksama yine uzuna gectik. Şimdi 22.5-23.5 arasında uzun koldan devam 🤣
alin12_ mrsfly bebeğim 4 aylık. evin içi şuan 24 derece. Atletle oyun halısında oynuyor. Saçları da çok uzun o yüzden hemen terliyor. Dısarıya hiç kısa kollu ile çıkarmadım. İnce uzun kollu ve tayt ile çıkarıyorum
aylizinannesiiii mrsfly ben yaz kış çorap giydiriyorum bir yaz çorap giydirmedim ishal karın ağrısı mahvolduk o kadar sıcak ama çorapsız gezmeye alışamadı bir türlü 😂😂
Guneskiz48 mrsfly 1 aydır kısa kollu giydiriyorum ama geceleri uzun kollu giydiriyorum evim 19 derece dışarısı daha iyi ama ben hep rahattım bu konuda gündüzleri hep kısa kollu ve şortla duruyorlar soğuk olsa bile öyle alıştılar
Betelgeuse_ mrsfly yaşadığınız şehre göre ve bebeğin ayına göre değişir. Bizim yasadigimiz yer sıcak oğlum da iki yaşında ve yerinde durmuyor ondan ben nasıl giyiyorsam ona da öyle giydiriyorum. Ama daha küçük olsaydı ve hareketsiz olsaydı uzun kollu giydirirdim
Guneskiz48 mrsfly benim evim çok serin oluyor ya yazın bile zor görüyoruz o dereceyi biz zaten cocuklar ev 22 derece olduğu an huysuzluga başlıyorlar hep soğuk alıştılar