prensesininannesi5838 Kızlar bi tek ek gida yiyo diğer türlü ne mama ne süt hiç bisey yok ne yapacağımı şaşırdım artık
seizetheday prensesininannesi5838 maşallah ek gıda ile doyuyorsa ne güzel oğlum o kadar beslenmeyi sevip yemesine rağmen mutlaka mama da isterdi hep doymuyordu. Şuan doysa bile bence anne sütü ya da mama almalı daha çok küçük doktorunuza danışın bence
prensesininannesi5838 Elifturcan anne sütü mama peki benimki sadece 8 . ayda değil 2 5 aydan belli emmeyi uykuda mqmayi hiç almiyo
prensesininannesi5838 1anne0 su içiyor solukta mamayi içmiyor yaptıklarımı söylesem burda masal olur 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
prensesininannesi5838 seizetheday hicc almiyo değil ama atıyorum günde sadece iki kez emiyo bazen de 4 kez
seizetheday prensesininannesi5838 anladım yine de danışın bence az gibi geldi ihtiyaçları var en azından 1 yaşına gelse daha iyi olur