Minikbal Berilberat ben 2 aylıkken çıkarttım ama geç kalmışım bilseydim ilk hafta çıkarırdım. Yüzünü çok çiziyor diye takıyordum
Berilberat Cihangr anladim ancak ellerini cok yuzune goturuyor ve bir kac kere parmagini gozune soktu ve cok agladi birde parmaklarina zarar vericek diye korkuyorum
Cihangr Berilberat tırnaklarını kestikten sonra bi zararı olmaz en fazla yüzünü çizer oda iki günde geçiyor zaten. Gebe pkulunda ebemiz hiç takmamamızk hatta bizzat emzirirken anneye temas ermesini istemişti. Erkenden keşfederler eltim benden 15 gün önde doğurdu ve kız kız bebeklerin motor becerileri daha iyi olmasına rahmen hala oyuncak tutamıyor . 40 ı çıkana kadar eldivenşe gezdirdi bebeği . Elleri üşür diye şeyapmayın başta üşüyor sonra alışıyor ne kadar geç çıkarıesanız bu süreyi ötelemiş olursunız
Alya_3005 Berilberat 10. Gün doktorumuzun söylemesiyle çıkarttık çünkü dokunma duygusunu öğrenmesine engelmiş. Ve çok önemli bir şeymiş eldiven kesinlikle takmadık.
Berilberat Sagolun tessekkurler bende tirnaklarini uzatmiyorum surekli kesiyorum simdi cikarttim bile😊
Ballicorekannesi Berilberat bende çok geç kalmışım 2 aylıkken cıkardım. Aman üşümesin diye hep taktım ama bi yandanda keşke takmasak diyodum. Eldivensiz çok güzel 🥰🥰🥰
babymilax Berilberat doğumdan sonraki 10 gün yoğun bakımda olduğu için eldiven takılmadı çıkınca 1 hafta bile takmadan çıkardım dünyayı elleriyle hissediyorlar bana dokunması çok hoşuma giderdi ilk zamanlar. Tırnaklarını sürekli keserseniz bir sorun olmaz bence
Merveazra Benim bebis 3 aylik olcak ben hala takiyorum hic memnun degilim bu durumdan ama tirnaklarini kesemiyorum, kestirmiyor ya da ben beceremiyorum eldiveni takmiyim diyorum yuzunu gozunu kanatiyor sonrada cok agliyor, napcagimi sasirdim:(
Burcu35 Merveazra 3 ay gerçekten çok uzun canım el gelişimini engellersin bi an önce çıkar. Uyurken kesmek en rahatı yok uyanır dersen emziriyorsan sen emzirirken eşin kessin yada mama veriyorsan eşin beslesin sen kes. İlk çıkardığında napcağını bilemez zaten elini yüzünü çizer saçlarını çeker çok normal sonra alışıyorlar