cennet3534 Bebeğim 3ay6gğnlğk kehribar almak istiyorum siz aldınız mı faydası var mı diş için almak istiyorum herşeyi ağzına sokuyor artık belki şimdiden faydası olur
-_-hUysUzvetatlikadin cennet3534 orijinal olursa faydalı olabilir ama kesin olacak diye bir durum yokmuş. Fakat mağazalarda satılanların orijinal olmadığı söylendi bana
duyguloji3478 cennet3534 ben aldım ama takamadım çünkü boynunu dik tutamıyordu ve rahatsız ediyordu şimdi de takmıyorum koparmasından korkuyorum açıkçası 9,5 aylık ve sevmiyor boynuna bir şey takılmasını
yavrubalin_annesi Ben de aldım bir faydasını göremedim kızlar, ne gazına ne sazına hiç fayda etmedi he biraz salyasını azalttır gibi oldu; onu takmadığımda çok aşırı salyası vardı; şimdi de var ama bir tık az.
Sedas00 4 aydan itibaren taktım ayağına bileğine salyasını hemen kesti ve kolay çıkardı dişlerini suan 2 yaşında hepsi çıktı iştahsızlık ateş vs de olmadı bağışıklığı da desteklemiş olabilir tabi