NewMomm1 Evet bizimde başımıza geldi aynı durum ama 8 aylıkken emekliyordu evimizde kuşumuz vardı ondan demişti doktor , çok kötü bir uyandı göz kapağı birbirine yapışmış aniden çok korkmuştum üzülmüştüm çocuğa bakamıyorum mikrop kaptiriyorum ben titiz bir anne degilmiyim diye ama oldu işte damla iyi geliyor fakat geçti diye bırakma günü gününe kullan bir de bize iki göze de damlatın diğerine de bulaş olur denmişti 🙂