
Merhaba bugün bebeğimi göz doktoruna götürdük acaba şalılık mı var arada fotoğraflarda öyle çıkıyor gibi diye.Ölçüm yapıldı ve böyle çıktı numaralar.Doktor kayma yok numarası biraz yüksek çıkmış 1 yaşında tekrar getirin dedi 😞Hangi gözünde ne sorun var anlamadım anlayan varsa yazabilir mi ?Benim gözümde de miyop var ve çok üzgünüm 😞 aynı durumu yaşayıp düzelen var mı