Y6_ amin canım ben de iste istemiyorum bakalım gittiği yere kadar. Ben de ekranla büyümüşüm ama annem diyor diş hastalık durumları hariç iştahsızlık hiç olmazdı. Ekrana da ihtiyaç duymazdım oyun oynatmaya da. Tek başına gurbette 1 akrabası bile olmasan büyütmüş beni ve kardeşimi