yellowmom8 Uzun zamandır bas dönmesi yaşıyordum yemek sonrası hemen uykum geliyordu çoğu zamanda uyuya kalıyordum İnsülinim 1 cıkmıs henüz doktora gitmedim ama bu durumu yaşayan varmı neden olur acaba